Friday, February 4, 2011

Second Day CNY

Fuhhh! Exhausted! Tue la ayat yang boleh aku cakap time nie..punya la penat! Rasanya ada juga 4-5 buah rumah dalam 1 hari...Aunty2 aku nie cerita2 punya la lama,maklum la lama tak jumpa.. Kami nie pun nasib la suma kazen2 aku nie best gila! Ada kazen aku, Zana, baru sampai dari KL semalam, terus join kami beraya terus esoknya.. Sepatutnya, esok dorang g CNY juga tapi aku tak dapat la plak join sebab aku kena kerja esok!! aduh...tak best la gini,tapi apa boleh wat la yg pentingnya malamnya aku dapat join g rumah aunty aku! Mertua dia open house esok malam,ada juga perut aku maw makan esok malam..heheh! Apa pun,best tadi bergambar2 ngan kazen2 aku...dah lama tak bergambar ngan dorang,ada juga la koleksi maw dkumpul..hehe! Mungkin hari Ahad baru upload gambar CNY okie?.. Chaw dulu, Asslamualaikum...

1 comment: